bozqurd
Cumartesi, Eylül 29, 2007
هشدارهای تشکیلات مقاومت ملی آذربایجان
هشدارهای تشکیلات مقاومت ملی آذربایجان
در خصوص وروئ به فاز مقاومت مسلحانه
ملت شریف آذربایجانفعالین حرکت ملی آذربایجان
بیانیه اعلام موجودیت حزب گونئی آذربایجان میلی پارتیسی (AMP-G) مندرج در سایت وزین ” آزاد تبریز” موجبات مسرت و خوشحالی ما را از باب بسط فعالیت های حزبی و تشکیلاتی در داخل حرکت ملی آذربایجان فراهم آورد. اما از آنجائیکه معتقدیم در شرایط فعلی برخی مواضع و دیدگاه های اعلام شده از سوی تشکیلات AMP-G مغایر با مصالح و منافع ملی آذربایجان می باشد به عنوان تشکیلات فعال در داخل مرزهای آذربایجان بر خود واجب دانستیم که ضمن هشدار، صراحتا به نقد مواضع AMP-G خصوصا در بحث شیوه های مسلحانه بپردازیم.
ملت آذربایجان با سابقه درخشان انقلابی و روشنکرانه خود نمونه بارز استقامت و پایمردی در مقابل یاغیان و دشمنان است. حرکت های مردمی انقلاب مشروطیت به رهبری ستار خان سردار کبیر ملت آذربایجان، تشکیل دولت ملی به رهبری رسول زاده در باکو، قیام ملی و تشکیل حکومت ملی به رهبری شهید سید جعفر پیشه وری نمودار واقعی این ادعا هاست. این واقعیت انکار ناپذیری است که هر ملتی برای حفظ منافع ملی و اراضی خود باید بازوی قدرتمندی داشته باشد و هیچ دگرگونی ممکن نخواهد بود مگر این که ملتی به پا خیزد. اما مطئمنا حرکت های نسنجیده و غیر اصولی در هر جنبشی که با عدم درک کامل از شرایط مکانی و زمانی انجام می پزیرد پیام آور شکست و انحطاط برای آن جنبش خواهد بود.
ما هم باور داریم که، آذربایجان از بدو پیدایش تمدن بشری مهد آزادی طلبی و استقلال طلبی بوده است و هشتاد سال است که سرزمین و ملیت ما تحت سطیره قرار گرفته و استقلال واقعی ما از بین رفته و خاک های آذربایجان تکه تکه شده است. ما هم قبول داریم که آذربایجان جنوبی و خاورمیانه شرایط حساس خود را سپری می کند و اگر ملت و فعالین آذربایجان هوشیارانه عمل نکنند بدون شک بازنده بازی خواهند شد. اما هیچ وقت باور نداریم که در شرایط شکننده فعلی ملت آذربایجان و فعالین حرکت ملی خواهیم توانست با وارد شدن به فاز نظامی سعادت ملی را برای ملت آذربایجان به ارمغان آوریم. اگر شما فکر می کنید که برخی شیوه ها از سوی به گفته شما اشخاص و تشکیلات های غیر مسئول ممنوع شده بود و شما این ممنوعیت را خواهید شکست باید رک و بی پرده بگویم که شما ماشه نابودی حرکت ملی در داخل مرزهای آذربایجان را می کشید. اگر شما فکر می کنید که آنچه را که شما اندیشه اید به فکر دیگران نرسیده است، کاملا در اشتباه هستید. واقعیت جامعه فعلی آذربایجان چیز دیگری را تعریف می کند که فعلا به دلیل جلو گیری از سئو استفاده شونیسم فارس، مصلحت بحث اش در این گفتار نیست، ولی اگر لازم دیده شود به ناچار با فاکت های علمی منتشر خواهد شد.
چه کسی امروز نمی داند که دست هایی در کار است که جنبش ملی روبه رشد و بالنده آذربایجان را در قربانگاه مثله نمایند. باور کنیم دشمنان قسم خورده آذربایجان از همه کس بهتر می دانند که نقاط ضعف و قدرت حرکت ملی در کجا و در چیست و آنقدر هم بد شان نمی آید که از طرف فعالین حرکت ملی گلوله ای چکانده شود. شونیسم فارس با چهره کریه و منحوس خود سعی در کشاندن پای حرکت ملی آذربایجان به شیوه های مسلحانه دارد تا از آن طریق تسویه حساب نهایی را با فعالین حرکت ملی بکند.
آیا تئوریسین ها مشی منسوخ شده مسلحانه در حرکت ملی آذربایجان دقتی در شرایط و داده های مذهبی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و… آذربایجان (را تحليل) کرده اند. آیا تحلیل های بدست آمده از اوضاع و موقعیت های کردستان ، بلوچستان، الاهواز با اوضاع آذربایجان یکسان است. آیا جامعه شهری و روستایی آذربایجان آماده قبول وارد شدن به فاز مسلحانه می باشد؟ مبارزه مسلحانه بر روی کدام بستر طبقاتی و اجتماعی پایه ریزی می شود؟ این ها و ده ها سوال دیگری که بنا به مصلحت حرکت ملی مطرح نمی شود تئوری وارد شدن به فاز نظامی را مردود و محکوم می کند. پس چرا اینچنین تیشه دشمن به دست بر ریشه حرکت ملی می زنید. متعجبیم از این همه بی مبالاتی.
آذربایجان میلی دیره نیش تشکیلاتی (تشکیلات مقاومت ملی-AMDT) با احساس مسئولیت تاریخی در این مقطع حساس همه کسانی را که با عدم تحلیل دقیق شرایط مذهبی،سیاسی، اجتماعی و اقتصادی فعلی ملت آذربایجان، عجولانه و نسنجیده حرکت ملی را به شیوه های غیر معقول رهنمون می شوند هشدار داده و از عواقب خطر ناک آن ابراز نگرانی می کند.
آذربایجان میلی دیره نیش تشکیلاتی ( تشکیلات مقاومت ملی-AMDT)
کمیته سیاسی۰۲/۰۷/۱۳۸۶
bu postu balatarin websitasina yolla: Balatarin  
yazir haray at 11:44 ÖS | xoy |


Comments: