bozqurd
Cumartesi, Haziran 02, 2007
آخرین پیوندهای میان آذربایجان و فارسستان در حال گسیختن است
آخرین پیوندهای میان آذربایجان و فارسستان در حال گسیختن است
فاشیزم فارس، تورکها را جزء قاتلین سید الشهداء در کربلا می داند
در یکی از پر ازدحام ترین نقاط شهر 12 میلیونی تهران، یعنی در ایستگاه شلوغ و تازه احداث مترو امام حسین، یکی از دیوارهای مترو، به نوعی نقاشی موسوم به سبک قهوه خانه ای اختصاص داده شده است. است. در این نقاشی که در زیر مشاهده میفرمایید یک غلام رنگین پوست با نوشته ای با عنوان "غلام ترک"جزء سپاه کوفه و در واقع جزء قاتلین حضرت سید الشهداء (ع) به تصویر کشیده شده است!
این نقاشی که در ادامه سلسله اهانتهای دینی و مذهبی شوونیزم فارس به تورکها صورت می گیرد بی شک توهین بی شرمانه ای به عموم ملت آذربایجان است. این در حالی است که در متون دینی حضور یک آهنگر تورک در میان یاوران امام حسین (ع) ذکر شده است. اسلم ترک- غلام ترک- یکی از شهدای کربلا بود .وی غلام حضرت اباعبدالله ،تیر انداز و کماندار ماهر و نیز کاتب امام حسین (ع) و همچنین قاری قران و آشنا به زبان عربی بود .
آنهایی که در گذشته در تئاترهای خیابانی به هنگام اجرای نمایش جنگ احزاب، حضرت علی(ع) را فارس زبان و عمربن عبدود را تورک زبان معرفی می کنند، در فیلم مسافر ری تورکها را ویرانگر مزار مقدس سید الشهدا معرفی می نمایند، یا در سی دی های آموزشی شبکه آموزش و انیمیشنهای درس تاریخ این شبکه تورکها را همانند شیاطین به تصویر می کشند و برای تقویت فاشیزم فارس از قول حضرت پیغمبر(ص)حدیث جعلی برروی اسکناسهای پنجاه هزار ریالی می نویسند، در جدیدترین اهانت فاجعه بار خود، تاریخ دین را آشکارا تحت مطامع فاشیستی خود تحریف کرده ، تورکهای را قاتل امام سوم شیعیان معرفی می کنند. این در حالی است که حتی در مساجد تورکان اهل سنت تورکیه، در زیر گنبد همه مساجد، نام حسن و حسین(علیهما سلام) در کنار نام حضرت علی(ع) و حضرت رسول (ص)با زیبایی ویژه ای ترسیم شده است.
اقدام اخیر شوونیزم، آخرین پیوندهای میان تورکهای آذربایجان و فارسهای فارسستان را گسست. بی شک این تصاویر هزینه ای بسیار سنگین برای نظام آپارتاید در پی خواهد داشت




*************************************************















نحوه تماس با متروي تهران جهت اعتراض به نصب به تصاوير نصب شده در ايستگاه ميدان امام حسين (ع) و توهين به توركها.
وب سايت: http://www.tehranmetro.com
محسن هاشمي، مدير عامل و رييس هيات مديره شركت متروي تهران:
m_hashemi@tehranmetro.com
جعفر ربيعي، مدير عامل شركت بهره برداري متروي تهران: rabiee@tehranmetro.com
محمد منتظري، مجري خط 6 مترو: montazeri@tehranmetro.com
كوروش ميرزاده، مدير روابط عمومي شركت مترو: mirzadeh@tehranmetro.com
محسن محمديان، رييس روابط عمومي شركت بهره برداري مترو:
m_mohammadian@tehranmetro.com
بيان نظرات: info@tehranmetro.com
تلفن: +9821 88740110 نمابر: +9821 88740144
bu postu balatarin websitasina yolla: Balatarin  
yazir haray at 12:25 ÖS | xoy |


Comments: