bozqurd
Pazartesi, Mayıs 21, 2007
فراخوان تظاهرات به مناسبت سالگرد قيام ملي تورکهاي آذربايجان

فراخوان تظاهرات به مناسبت سالگرد قيام ملي تورکهاي آذربايجان (اول خرداد 1385)
ملل غيور آذربايجان



اول خرداد بمناسبت اولين سالگرد قيام ملي تورکهاي آذربايجان بر عليه شوونيسم فارس به حرمت شهداي انقلاب ملي آذربايجان در تمامي شهرهاي آذربايجان تظاهرات خواهيم کرد. در اين روز ملي با تمام قدرت به شوونيسم فارس اعتراض نموده و با شعارهاي هاراي –هاراي من تورکم با شهدايمان تجديد ميثاق خواهيم کرد. بگذاريد دشمن بداند که در مسلک ما مرگ هست ولي بازگشت نيست. بگذاريد دنيا بداند که راه شهيدانمان تا سر منزل پيروزي نهائي ادامه خواهد داشت.
سال گذشته در همين روز( اول خرداد 1385) شوونيسم فارس به تظاهرات مسالمت آميز و بر حق ملت آذربايجان در تبريز آتش گشوده و اعتراض مسالمت آميز را غرق خون کرد. شوونيسم فارس با هجوم وحشيانه به تظاهرات دهها تورک بيگناه را شهيد کرد. گناه اين شهدا فقط تورک بودنشان بود. جرم آنها اين بود که به تورک بودن خود افتخار کرده و از هويت تورک خود دفاع مي کردند. اينها تنها به خاطر اعتراض به سوسک خطاب کردن تورکها در روزنامه دولتي ايران(روزنامه ايران) گلوله باران شدند. اينها بخاطر گفتن هاراي-هاراي من تورکم کشته شدند. مارا فقط بخاطر تورک بودنمان مي کشند.
امروز در کشور به اصطلاح ايران تورک بودن جرم است.روزنامه رسمي دولت ايران تورکها را سوسک خطاب مي کند و هر گز تنبيه نمي شود ولي معترضين به اين روزنامه ( بخوانيد فحشنامه ايران) تير باران مي شوند. شوونيسم فارس صرفا به خاطر اعتراض ما به توهين آشکار روزنامه ايران بود که بر ما آتش گشود و دهها فرزند شريف تورک آذربايجان را شهيد، صدها انسان بيگناه را زخمي وهزاران نفر را زنداني کرد.شوونيسم فارس ضمن سرکوب خونين معترضين به فحاشي هاي روزنامه ايران با بي شرمي تمام روزنامه ايران را با بودجه محرمانه مورد الطاف و نوازش قرار ميدهد. امروز هم اين روزنامه که ما تورکها را سوسک خطاب کرده آزادانه به فحاشي خود مشغول است . اين در حالي که صدها نفر از معترضين به فحاشيهاي روزنامه ايران هنوز هم زنداني هستند. هنوز هم صدها جوان بيگناه ترک در زير شکنجه هاي شوونيسم فارس هستند. ولي ماننا نيستاني با بودجه محرمانه رژيم که از ملل تحت ستم اخاذي شده است جهت تفريح و استراحت به فرانسه اعزام ميشود.
شوونيسم فارس به اين نيز بسنده نکرده بلکه اينبار در روزنامه ديگر رژيم بنام آفتاب يزد امسال به همان لحن و در همان ايام مجددا ما تورکها را سوسک خطاب مي کند. اينها بيانگر آن است که تا زماني که شوونيسم فارس را به طور جددي تنبيه نکرده ايم اين گونه تحقير و توهين ها ادامه خواهد داشت. اينها بيانگر آن است که تا زماني که اشغالگران شوونيست فارس را از سرزمينمان آذربايجان بيرون نکرده ايم اين تحقير و توهين ها ادامه خواهد داشت.
اي ملت شريف ترک آذربايجان
ما بايد راه شهيدان خود را ادامه داده و قاتلين آنهارا به سزاي اعمال خود برسانيم. ما امروز بايد بدست خودمان شوونيسم فارس را مجازات کنيم. بگذاريد دشمن بداند که راه شهيدانمان ادامه دارد. بگذاريد دشمن بداند که ما از شهادت نمي ترسيم. ما مي ميريم ولي در اسارت نمي مانيم.
80 سال است که شوونيسم فارس زبانما را قدغن، سرزمين مارا اشغال ومارا مورد بدترين تحقير و توهين ها قرار داده است.
80 سال است که شوونيسم فارس سرمايه مارا تاراج کرده به اصفهان و کرمان مي برد.
80 سال است که شوونيسم فارس اقتصاد ملل غير فارس را ويران کرده و مارا به روز سياه و بدبختي نشانده است. تمامي دارائي هاي ملل غير فارس صرفا در خدمت شوونيسم فارس و براي رشد مناطق فارس نشين صرف مي شود.80 سال تباهي و بدبختي را بر ما تحميل کرده اند. ديگر بس است. امروز روز دادخواهي است. امروز روز قيام بر عليه شوونيسم جنايت پيشه فارس است. زمان آن رسيده است که اشغالگران فارس را از سرزمين خودمان اخراج کنيم. امروز روز انقلاب است. امروز روز آزادي است. روز آزادي از اسارت شوونيسم فارس است.
اي مللت غيور آذربايجان بپا خيز، اي شير زنان و شير مردان آذربايجان بپا خيزيد. بپا خيز اي ملت تورک آذربايجان که امروز روز ميدان و روز مبارزه است. امروز روز عصيان بر شوونيسم فارس است.
اول خرداد 1386 در سرتاسر شهرهاي آذربايجان روز اعتراض و تظاهرات بر عليه شوونيزم فارس است.
زمان تظاهرات 4.30 بعد از ظهر ، در تبريز بازار آغزي (راستا کوچه)، اورمو خيابان عطائي ، سولدوز خيابان امام، اهر خيابان معلم ، خوي خيابان امام (سينا کوچه سي). در اردبيل ساعت 5 بعد از ظهر در بين چهارراه شريعتي و ميدان شريعتي خواهد بود.
شعارهايمان:
هاراي هاراي من تورکم.
ياشاسين تورک مللتي
رد اولسون فارس شوونيستي
تورک ديلينده - مدرسه ، مدرسه
مللتچي زندانيه - آزادليق-آزادليق
آذربايجان اوياقدير- کيمليگينه داياقدير
آذربايجان اولمويوب - کيمليگيندن دونمويوب
آذربايجان مللتي - چکئنمز بو ذللتي
گونئي گليب عصيانا - فارسلار قاچين کرمانا
آذربايجان ثروتي - آذربايجاندا قالسين
آذربايجان وار اولسون - دوشمنلري خار اولسون
آذربايجان بير اولسون – مرکزي تبريز اولسون
تبريز، باکي ، آنکارا - فارسلار هارا بيز هارا
بيز اولمئگه حاضيريق- بابکين سربازييق
تکجه قورتولوش يولو استقلال –استقلال
bu postu balatarin websitasina yolla: Balatarin  
yazir haray at 10:58 ÖÖ | xoy |


Comments: